သံုးစဲြသူအမ်ားစုက ကန္႔ကြက္ခဲ့ၾကသည့္ မုိဘုိင္း
အင္တာနက္အသံုးျပဳခမ်ားကို Data Volume စနစ္ျဖင့္ ေကာက္ခံမည့္ အစီအစဥ္
ေျပာင္းလဲက်င့္သံုးရန္ ျဖစ္ႏုိင္ေျခ နည္းပါးသြားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့
ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္း မုိဘုိင္း အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ ဦးေဌးဝင္းက
ေျပာဆိုလိုက္သည္။
ယခုႏွစ္ကုန္တြင္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနက စီစဥ္ထားသကဲ့သို႔
ျဖစ္ေပၚလာမည္မဟုတ္ဘဲ ယခုလက္ရွိ အသံုးျပဳ ေနသည့္ သံုးစဲြသူမ်ား လက္ခံေသာ
မိနစ္အလုိက္ ျဖတ္ေတာက္ေကာက္ခံသည့္ စနစ္ကုိသာ ဆက္လက္ က်င့္သံုးသြားဖြယ္
ရိွေနေၾကာင္း ၎က ဆိုသည္။
“အခုေျပာင္းမယ့္စနစ္ကုိ ကန္႔ကြက္တဲ့သူေတြက မ်ားေနပါတယ္။ ယတိျပတ္ေတာ့
မဆံုးျဖတ္ရေသးဘူး။ ေဒတာ အလုိက္ ေကာက္မယ္ ဆုိရင္လည္း ဘယ္ႏႈန္းထားဆုိ
အသင့္ေတာ္ဆံုး ျဖစ္မလဲဆိုတာေတြကုိပါ တၿပိဳင္တည္း ထည့္သြင္းစဥ္းစားၿပီး
ႏိႈင္းယွဥ္ေနပါတယ္။ ေသခ်ာတာကေတာ့ က်ေတာ္တို႔ကလည္း သံုးစဲြသူေတြအ ဆင္
ေျပမယ့္နည္းလမ္း၊ သူတို႔ လက္ခံတဲ့ မိနစ္အလုိက္ အသံုးျပဳခေတြကို
ျဖတ္ေတာက္တဲ့ စနစ္ကုိပဲ ဆက္လက္ က်င့္သံုးသြားႏုိင္ပါတယ္” ဟု အထက္ပါ
တာဝန္ရိွ ပုဂိၢဳလ္က ဧရာဝတီသို႔ ေျပာသည္။
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းသည္ မုိဘုိင္းအင္တာနက္အသံုးျပဳခမ်ားကို
အသံုးျပဳသည့္ အခ်က္အလက္ ပမာဏ အလုိက္ ေကာက္ခံမည္ဆုိသည့္ အစီအစဥ္ကို
ၿပီးခဲ့သည့္ရက္သတၱပတ္က တရားဝင္ ေၾကညာခ်က္ ထုတ္ျပန္ခဲ့ၿပီး ၎အစီအစဥ္ကို
သံုးစဲြသူမ်ား ကန္႔ကြက္ေနသည့္ ၾကားမွပင္ ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္မည္ဟုလည္း
မီဒီယာသို႔ သတင္းစာရွင္းလင္းပဲြလုပ္ကာ တရားဝင္ေျပာဆုိခဲ့သည္။
အဆုိပါ ေဒတာအလုိက္ ေကာက္ခံမည့္စနစ္ကုိ မေက်ပ္နပ္ၾကသူမ်ားက ကန္႔ကြက္ဆႏၵ
ျပျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္မည္ ဆုိပါကလည္း ျပဳလုပ္ႏုိင္ေၾကာင္းႏွင့္ ယင္းအတြက္
ဆက္သြယ္ေရးဘက္က မည္သုိ႔မွ် ျပင္ဆင္မႈ ရိွမည္မဟုတ္ေၾကာင္း မီဒီယာသို႔
ေျပာၾကား ခဲ့ေသာ္လည္း ကန္႔ကြက္ေဝဖန္ေထာက္ျပမႈမ်ားမွာ အင္တာနက္ လူမႈကြန္ယက္
စာမ်က္ႏွာ မ်ားေပၚတြင္ ဆက္တုိက္ တက္ေရာက္ လာခဲ့ျခင္းေၾကာင့္
မူလစီစဥ္ထားသည့္အတုိင္း ေရွ႕ဆက္မတုိးႏုိင္ျခင္း ျဖစ္သည္ဟု
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း၏ တျခား ဌာနမွ တာဝန္ရိွသူတဦးက ေျပာသည္။
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးမွ တာဝန္ရိွသူမ်ားသည္ အမ်ားျပည္သူက ကန္႔ကြက္ေနသည့္
ေဒတာအလုိက္ မိုဘုိင္း အင္တာနက္ သံုးစြဲခ ေကာက္ခံမည့္စနစ္ကို ၎တို႔၏
ဆံုးျဖတ္ခ်က္အတုိင္း မေဆာင္ရြက္ေတာ့ရန္ ယတိျပတ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မခ်မွတ္ရ
ေသးေသာ္လည္း သံုးစဲြသူမ်ားအားလံုး လက္ခံမည့္ နည္းလမ္းကို ေရြးခ်ယ္ေနၾကသည္ဟု
စံုစမ္းသိရိွရသည္။
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးက ေျပာင္းလဲမည္ဟု ထုတ္ျပန္ေၾကညာခဲ့သည့္ ေဒတာအလုိက္
ေကာက္ခံမႈစနစ္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး မုိဘုိင္းဖုန္းျဖင့္ အင္တာနက္ သံုးစဲြသူ
အမ်ိဳးသားတဦးက “အစကတည္းက မိနစ္အလုိက္ ေကာက္တဲ့ စနစ္ကုိပဲ လုပ္သင့္တယ္။
ေဒတာအလုိက္ စနစ္က သံုးစဲြသူေတြ အားလံုးအတြက္ အဆင္မေျပႏုိင္ဘူး။ ဒီလုိမ်ိဳး
စနစ္တခုကုိ လုပ္လုိက္၊ မလုပ္လုိက္နဲ႔ ဆိုတာ မေကာင္းဘူး။ တခါတည္း
သံုးစဲြသူအားလံုး အဆင္ေျပမယ့္နည္းလမ္းကုိ အစကတည္းက ေရြးခ်ယ္သင့္တယ္” ဟု
သံုးသပ္သည္။
ဝန္ႀကီးဌာနတြင္း ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈမ်ား ဆက္တုိက္ျပဳလုပ္ေနသည္ ဆုိသည့္
ယခုအခ်ိန္တြင္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းသည္ သံုးစဲြသူမ်ား၏ ေဝဖန္မႈမ်ား၊
ကန္႔ကြက္မႈမ်ားကို ဆက္တုိက္ ရင္ဆုိင္ေနရသည္။
“လူေတြက ခဏခဏ ေဝဖန္ေနရင္ ဒါဟာ သူတုိ႔ရဲ႕ ဝန္ေဆာင္မႈ မေကာင္းဘူးဆိုတာ
ျပသေနတာ ျဖစ္တယ္” ဟု စင္ကာပူ ႏိုင္ငံတြင္ ေနထုိင္သူ ျမန္မာႏုိင္ငံသား
ကြန္ပ်ဴတာပညာရွင္ လူငယ္တဦးက ေထာက္ျပေျပာဆုိသည္။
ယခုလက္ရိွ အစိုးရသက္တမ္းအတြင္း ၎တို႔၏ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို
အမ်ားျပည္သူႏွင့္ အံဝင္ခြင္က် ႏႈန္းထားမ်ားျဖစ္ေစရန္ ေဆာင္ရြက္ေပးမည္ဟု
ေျပာဆုိမႈမ်ား မၾကာခဏ ရိွခဲ့ေသာ္လည္း လက္ရိွအခ်ိန္အထိတြင္မူ ျပည္တြင္း၏
မုိဘုိင္းဖုန္းက႑၊ အင္တာနက္ ဆက္သြယ္မႈ က႑မ်ားသည္ အေျခခံလူတန္းစား
အားလံုးႏွင့္ တထပ္တည္း မက်ေသးဟု ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပရိွ ကြန္ပ်ဴတာ
ပညာရွင္တခ်ိဳ႕က သံုးသပ္ ေျပာၾကားသည္။
0 comments :
Post a Comment