Monday, August 26, 2013

# PWN HTC

ဒီတေခါက္ေတာ.က်ေနာ္ လက္ရွီစမ္းထားသမ်ွ ေလးေတြကိုုေျပာျပပါ.မယ္ က်ေနာ္. တိုု.ျမန္မာနိူင္ငံမွာ အရာရာတိုုင္းအတြက္ အဖက္ဖက္ကဦးေဆာင္ေနေသာလိုု.ေျပာတဲ. HTC Butterfl ရဲ. အေျကာင္း ပါ
Butterfly ကိုု က်ေနာ္. တိုု. နိူူင္ငံမွာ Company ျကီး တခုု က ဦးေဆာင္ျပီးေတာ. ျမန္မာဗားရွင္းနဲ. ထုုတ္ပါတယ္ တကယ္.ကိုု အရည္အေသြးအရလဲ ေကာင္းပါတယ္ ။

ျပသနာက သူနဲ. ပက္သက္ျပိး Warranty နဲ. မိုုဘိုုင္းနဲ.ပက္သက္ျပီးေတာ. စမ္းသပ္ခ်င္တဲ. Developer ေတြကိုု ပိတ္ဆိုု.ထားတယ္လိုု. ခံစားရပါတယ္
ပုုံမွန္အားျဖင္. HTC ဖုုန္းမ်ားဟာ သူနဲ.ပက္သက္ျပီး ပ်က္ခဲ.ရင္ restore ျပန္လုုပ္နိူင္ရန္အတြက္ online မွာ အလြယ္တကူ RUU မ်ားကိုု ေဒါင္းလိုု.ရပါတယ္
သိုု.ေသာ္ျမန္မာဗားရွင္းမ်ားအတြက္ ကိုုေတာက်ေနာ္ ရွာမိသေလာက္ေတာ. မေတြ.ပါ ( ဘာသေဘာလဲေတာ.မသိဘူး Company ကဘဲ မထုုတ္တာလားေတာ.မသိဘူး )
ဆိုုေတာ.က က်ေနာ.္ တိုု.ေအာက္လမ္းကေန၀င္လာတဲ. ဖုုန္းေတြအတြက္ဆိုုရင္ တခုုခုု ျဖစ္တာနဲ. ဘာလုုပ္ရမွန္းမသိျကပါ ။
အဲဒီ.ေတာ. online မွာ ရွာလိုု.ရတဲ.ဟာကိုုဘဲ resotre လုုပ္လိုု.ရမလား ဆိုုရင္ ျဖင္. မရပါဘူး ၊ ဘာျဖစ္လိုု.လဲဆိုုေတာ. CID လိုု.ေခၚတဲ.ဟာေျကာင္. ပါ ။ အိုုေက အဲဒါဆိုု CID ဟာဘာလဲ ဆိုုရင္ နိူင္ငံတိုုင္းအတြက္

ဖုုန္းေတြကိုု ထုုတ္လုုိက္ျပီဆိုုရင္ သူ.နိူင္ငံအတြက္ region , carrier ကိုု ထိန္းထားတဲ. အပိုုင္း ပါ။ က်ေနာ္. နဲနဲရွင္းျပပါ.မယ္ ။
ပံဳမွန္အားျဖင္. ဆိုုရင္ က်ေနာ္. တိုု. နူိင္ငံထဲကိုု သြင္းလာတဲ. ဖုုန္းအမ်ားစုု CID: HTC__044 လိုု. ေခၚတဲ. နံပတ္နဲ. ၀င္ပါတယ္ ။ RUU ကိုု ပံဳမွန္ ရွာေနျကသူမ်ားအတြက္ကေတာ. x.xx.707ဆိုုတဲ. နံပတ္ကိုု မွတ္ျပီး ရွာရင္ေတာင္မွ အလြယ္တကူ ေတြ.ရတတ္ပါတယ္။အခုု က်ေနာ.္ တိုု.ဆီမွာ ရိွေနျကတဲ. Butterfly မ်ားကေတာ. CID : ကိုု သီးသန္. အေနနဲ. ထြက္ပါတယ္ ၊ CID: HTC__058 ပါ သူ.ရဲ. ပံုုမွန္ firmware number ကေတာ. x.xx.1136.x ဆိုုတဲ. နံပတ္နဲ.ဘဲလာပါတယ္ ၊က်ေနာ္ ဘဲ မေတြ.လိုု.လားေတာ. မသိဘူး ရွာတာေတာ. လံဳး၀ကိုု မေတြ.ပါဘူး ၊။
အဲဒီ.ေတာ. ဗ်ာ တခုုခုု စမ္းခ်င္တဲ. သူမိ်ဴးေတြ အတြက္ေတာ. တကယ္.ကိုု အေနွာက္ယွက္ ပါဘဲ(ဟီးဟီး ၀ရန္တီကိုုေတာ. ထည္.မေျပာဘူးေနာ္)
အဲဒါဆိုုရင္ဗ်ာ hack လုုပ္လိုု. ရနိူင္လားလိုု. ေမးပါလိမ.္မယ္ ရပါတယ္ ဒါေပမဲ. ျပသနာ ေတာ. အရမ္းမ်ားသြားနိူင္ပါတယ္
သေဘာက ဗ်ာ သူ.ရဲ. Securtiy ကိုု Disable လုုပ္ခ်င္ပါျပီတဲ. အဆင္သင္. လုုပ္လိုု.ရနိူင္တဲ. Tools ေတြ online မွာ အမ်ားျကီးရွိပါတယ္ ဒါေပသိ က်ေနာ.္ အခုု ေျပာတဲ. ေမာ္ဒယ္ မပါပါဘူး မယံဳရင္ လဲ
ရွာျကည္.လိုု.႔ရပါတယ္ ။

www.unlimited.io ဆိုုတဲ. ဆိုုက္မွာ Dirty raccon ဆိုုတဲ. Developer tool တခုုနဲ. Security off လုုပ္လိုု.ရပါတယ္ ဂ်ပန္ ဗားရွင္း 1.15.970.1 ဆိုုတဲ. ဖန္း၀ဲ hboot 1.39.0000 ကိုု လုုပ္လိုု.ရပါတယ္
က်ေနာ.္ တိုု.နိူင္ငံမွာ အခုုလက္ရွိသံဳးေနတဲ. Butterfly ကေတာ. ဖန္း၀ဲဗားရွင္း x.xx.1136. x နဲ. လာျပီးေတာ. hboot 1.41.0000 ပါ လုုပ္လိုု. မရပါဘူး ။ အဲဒါဆိုုလမ္းက ကုုန္ျပီလားလိုု. ေမးစရာ ရွိပါတယ္
မကုုန္ေသးပါဘူး အဲဒါဆုုိ က်ေနာ္. တိုု. နိူင္ငံက အလံဳးေတြကိုု S off လုုပ္လိုု.မရဘူးလား လိုု. ေျပာစရာရွိပါတယ္ ။ ရပါတယ္ က်ေနာ.္ အမ်ိ်ူးမ်ိၚ စမ္းသပ္ျပီးေတာ. ေပါငး္စပ္ျခင္းျဖင္.ေတာ. S off လုုပ္လိုု. ရပါတယ္
အဲလိုု လုုပ္လိုု. ရေတာ. ဘာျဖစ္လဲ ဆိုုရင္ မူလ ရွီေနခဲ.တဲ. CID ကိုု ခ်ိန္းျပိးေတာ. က်ေနာ္တိုု.အတြက္ အဆင္ေျပနိူင္တဲ. RUU ကိုု ေျပာင္းတင္လိုု. ရနိူင္ပါတယ္ ။
သေဘာကေတာ. က်ေနာ္. ျမန္မာဗားရွင္းရယ္လိုု. မဟုုတ္ဘဲ ကိုုယ္ျကိုုက္တဲ. ဗားရွငိးကိုု ကိုုယ္.ဘာသာကိုုယ္ တင္လိုု. ရပါတယ္ ။ျကိုုက္တဲ. CID ျကိုုက္တဲ. ဗားရွင္း ကိုု တင္လိုု. ရပါတယ္ ။ ေနာက္ပိုုင္းမွာ က်ေနာ္ထပ္ေျပာပါအံဳးမယ္ ။က်ေနာ.္ တိုု.ကိုု ထိန္းခ်ဴပ္လိုု.မရဘူးဆိုုတာကိုု ေျမွာက္ေပးတာပါ ။ ဟက္ဟက္

ေနာက္ထပ္ တစ္ခုု က Radio လိုု.ေခၚရမဲ. အပိုုင္း ပါ ။ က်ေနာ.္ စာဖတ္အားနည္းလိုု. မွားခ်င္လဲ မွားသြားနိူင္ပါတယ္ ။ တကယ္တန္း က်ေနာ္ သိရသေလာက္ေတာ. HTC Butterfly ကိုု အဓိက အားျဖင္.
region အေနနဲ.ေတာ. ASIA ,Europe and Japan ရယ္ ထြက္ပါတယ္ ။ Asia ကလြဲျပီးေတာ. တျခားနိူင္ငံေတြအတြက္ gsm.cdma စနစ္နွစ္ခုုစလံဳး ကိုု ေထာက္ပံ.ေပးနိူင္ျပီး က်ေနာ.္ တိုု. နိူင္ငံအတြက္ေတာ.
GSM တမိ်ဴးထဲကိုုသာ ေထာက္ပံ.နိူင္ပါတယ္။ က်ေနာ္ တကယ္တန္း အဲဒီ.အပိုုင္းကိုု သိပ္ဘ၀င္မက်လိုု. စမ္းသပ္ခဲ.တာေတြလဲ ရွိပါတယ္ ။ ဘာလဲ ဆိုုရင္ျဖင္. က်ေနာ္တိုု. နိူင္ငံအတြင္းမွာ သံဳးေနတ.ဲ.
Baseband version ဟာ 3A.21.306.10 ျဖစ္ျပီးေတာ. ပံဳမွန္အားျဖင္. တျခားနိူင္ငံက baseband ကိုု ေျပာင္းလဲ ခြင္.မေပးပါဘူး ။ က်ေနာ.္ ကေတာ. ေမာင္အိုုဗာ ျဖစ္ေနတဲ. အတြက္ gsm ေရာ cdma ေရာ သံဳးလိုု.ရတဲ. HTC နဲ.ပက္သက္တဲ. radio ေတြတခုုျခင္းဆီလ ဲျကည္.ပါတယ္ လဲလိုု. ရပါတယ္ ဘာျဖစ္လဲ ဆိုုရင္ ျဖင္. အခန္.မသင္.ပါက imei က null /null ျဖစ္ျပီး ေတာ. ဖုုန္းfunctionအားလံဳး lost ျဖစ္တတ္ပါတယ္
အဲဒီ.ေတာ. အဲလိုုမျဖစ္ရေလေအာင္ေတာ. အရင္ဆံဳး Baseband ကိုု backup ယူထားသင္.ပါတယ္ ။ တခုုျခင္းဆီကိုု ေျပာင္းျပီးေတာ. က်ေနာ္ ေနာက္ဆံဳးမွာ ျပင္ရင္းျပင္ရင္းနဲ. ဂ်ပန္မွာ လက္ရွိ သံုုးေနတဲ.
gsm, cdma (3A.21.306.10_10.04.1060.01D ( 4SNS5G0 ) ကိုု ခ်ိန္းလိုု. ရပါတယ္ ။

ဘာမွ အေနွာက္အယွက္မရွိဘဲနဲ. အကုုန္ ျပန္တက္ပါတယ္ ။ ဒါေပမဲ. က်ေနာ္. ေမ်ွာ္လင္.ခဲ.တာ ျဖစ္မလာပါဘူး cdma ကိုုက်ေနာ္ ဘယ္နည္းနဲ.မွ ခ်ိတ္လိုု.မရပါဘူး
အဆိုုးဆံဳးအေနနဲ.ကေတာ. HTC ရဲ. warning text ပါ ေပၚ ပါတယ္ Restricted Acceess Change ဆိုုျပီးေတာ.ကိုု ။ မရပါဘူး
ဘာျဖစ္လိုု. လဲ ဆိုုေတာကိုုေတာ. Baeband Chipset ကေထာက္ပံ႔.ေပးနိူင္တဲ. အဆင္.ကိုု ေက်ာ္ျပီး ေတာ.က်ေနာ္ လဲမလုုပ္နိူင္ပါဘူး အဲဒီ.မွာ အေတြးတခုုေပၚပါတယ္ ။ က်ေနာ္.အေနနဲ. HTC ရဲ. warning accept ကုုိလဲ ရတယ္ ျပီးေတာ. က်ေနာ.္တိုု. နိူင္ငံရဲ. cdmaကိုု ခ်ိတ္လိုု. ရမလား ဆိုုျပီး က်ေနာ္. သိသမ်ွ Config လုုပ္ပါတယ္ ။ မရပါဘူး ။ ဟက္၀ဲကိုုေက်ာ္လိုု.မရပါဘူး ။

အဲဒီ.ေတာ. ေနာက္ဆံဳး ရမလား ဆိုုျပီးေတာ. က်ေနာ္ဖုုန္းေတြရဲ. အေရးျကီး ဆံဳး အပိုုင္းျဖစ္တဲ. Bootloader ဆိုုတဲ.အပိုုင္းကိုု ထပ္ျပင္ျကည္.ပါတယ္ ဇြဲမေလ်ာ.ေသးပါဘူး ဘာျဖစ္လိုု. လဲဖိုု.ျကံသလဲ ဆိုုရင္ျဖင္.
က်ေနာ.္ ရဲ. bootloader ဟာ စက္ရုုံက ထြက္ကထည္းက 1.41.0000 ပါ ဂ်ပန္ဗားရွင္းအမ်ားစုု ရဲ. bootloader သည္ 1.39.0000 ပါ ။ က်ေနာ္ Bootloader ကိုု လဲျကည္.ပါတယ္ Signed ျဖစ္ေနတဲ. Bootloader ကိုု
Unsinged Bootloader လဲတယ္ဆိုုတာ ဘယ္ေလာက္ ျပသနာျကီးလဲ ဆိုုတာေတာ. ုမိုုဘိုုင္း Developer အားလံဳး လိုုလုုိသိပါတယ္။ ဒါေပသိ က်ေနာ္ ခဏခဏလဲခဲ.ဖူးပါတယ္။ ေအာင္ပါတယ္ ။
ဘာလိုု. လဲရသလဲဆိုု ျပသနာဆိုုတာ ဂ်ီဴနဲ.လား ဆိုုတာရယ္ က်ေနာ.္ရယ္ သိခ်င္စိတ္ရယ္ ေျကာင္. လဲျဖစ္ပါတယ္ ။ အဲဒီ.မွာ ျကံုုလိုု. ေျပာရပါအံုုးမယ္ဗ်ာ က်ေနာ္. ကိုု လိုုက္ျပီးျပိဴင္ခ်င္တဲ. သင္တန္း တခုု သူတိုု.သင္တန္း မွာ
hboot downgrade ကိုု စနစ္တက်သင္ေပးပါတယ္ ဆိုုျပီး က်ေနာ.္ကိုု လိုုက္ျပိဴင္ခဲ.ဖူးပါတယ္ ျကံုုလိုု. ေဆးထိုုးတာပါ ။ အဲဒီ.လူျကီး သာ ဒီစာဖတ္မိရင္ လဲျကည္.ပါလိုု. တိုု္က္တြန္းလိုုက္ပါတယ္ ဟီးဟီး
တိုုတိုုေျပာရရင္ေတာ. hboot ခ်ိန္းသြားပါတယ္ ။ေရဒီယိုုကိုု မေထာက္ပံ.ပါဘူး ။ ဒါေပမဲ.က်ေနာ္ ဇြဲမေလ်ာ.ေသးပါဘး ူ ။လံဳး၀ကိုု မရေတာ.ဘူးဆိုုေတာ.မွသာက်ေနာ္ လက္ေလ်ာ.ျခင္ပါတယ္ ။


အဲဒါနဲ.ဘဲ မေန.က က်ေနာ.္ ဆီကိုု မိတ္ေဆြတေယာက္ ဖုုနး္တလံုုး လာပိုု.ပါတယ္ ။ သူဂ်ပန္က ျပန္လာေတာ.ဖုုန္းတလုုးံကိုု လာလုုပ္ခိုုင္းပါတယ္ ။
အဲဒီ.ဖုုန္းက HTC butterfly နဲ အျပိဴင္ ထြက္ခဲ.တဲ. ဖုုန္း ပါ HTC J ISW13HT ပါ သူကလဲ မလြယ္တဲ.ဖုုန္းပါ ဘာလိုု.လဲဆိုုေတာ. က က်ေနာ ္ရွင္းျပပါ.မယ္ ။ ဒိိဖုုန္းရဲ. အဓိက အခ်က္ကေတာ. က်ေနာ္. ကိုု ေတာ္ေတာ္ ဆြဲေဆာင္ပါတယ္ သူ.ရဲ. Network က Dual Band ပါ Gsm / CDMA နွစ္ခုုလံုုးကိုု ေထာက္ပံ.ေပးနိူင္ပါတယ္ ။ အဲဒါနဲ.ဘဲ က်ေနာ္ ရဲ. မေက်နပ္တဲ. အေျဖကိုု ထပ္ရေအာင္ က်ေနာ္ ဆက္ျကီုုးစားပါတယ္ ။
ဖုုနး္ေတြထဲမွာ Network unlock နဲ.ပက္သက္ျပီး အခက္ဆံဳးနဲ. ျပသနာ အမ်ားဆံဳးဖုုန္းေတြဟာ ဂ်ပန္ေတြပါ ( ဒီေကာင္ေတြ သိပ္ကတ္ပါတယ္ )

ပထမဆံုုးအေနနဲ.က်ေနာ္ HTC J ကိုု root လုုပ္ဖိုု. စျကိုုးစားပါတယ္ ။ပံဳမွန္ ဖုုန္းအမ်ားစုုဟာ htcdev ကိုုသြားျပီး bootloader unlock လုုပ္၊ျပိီတာနဲ. CWR ကိုု ရိုုက္ျပီးေတာ. su package ကိုု ဆြဲတင္ရင္ ျပီးပါတယ္ ။
ဒါေပမဲ. အခုု ဒီဖုုန္းမွာ ဒီmethod က အသံုုးမ၀င္ပါဘူး ၊က်ေနာ္. ရဲ. ဖုုန္းနဲ.ပက္သက္တဲ. အေတြ.အျကံုု အရ ေတာ. root မရတဲ.ဖုုန္းဆိုုတာ ေတာ. မျမင္ဖူးပါဘူး ဒီဖုုန္း မွာ မရပါဘူး ။
bootloader unlock code ေတာင္းတာနဲ. your devices is broken or a lack of manufacture for unlocking process ဆိုုျပီး စာေတြနဲ. Error Code 170; Error reason : CID not allowed ဘဲျပပါတယ္ ။
ဒါဘာကိုုေျပာခ်င္တာလဲဆိုု အေပၚမွာက်ေနာ္ ေျပာခဲ.သလိုုပါဘဲ CID နဲ. ထိမ္းထားျပီးေတာ. Developer တေယာက္ကိုုေတာင္ ခြင္.မျပဴတဲ. Company ေတြရဲ. ေစတနာကိုု ေတြ.ရပါတယ္ ။
Butterfly ေတာင္သူ.ထက္သေဘာေကာင္းေသးတယ္ ။ အဲဒီ.ေတာ. ဘယ္လိုုလုုပ္ရလဲ ဆိုုေတာ. က်ေနာ္ Temp root ကိုု အရင္ရေအာင္ ဘဲ ျကိုုးစားရပါတယ္ ။
သူ.အတြက္ ပံဳမွန္ root exploits ကိုုလဲ က်ေနာ္ မေတြ.ဖူးပါ (ျမန္မာေတြအတြက္ အရန္သင္. ထုုတ္ေပးနိူင္ရင္ေတာ. က်ေနာ္. အံ.ျသလိုု. ေသေတာင္ေသနိူင္ပါတယ္ ဟက္ဟက္ )
ဘယ္လိုုနည္းေတြနဲ. root ရလဲဆိုုေတာ. နည္းေပါင္းစံဳးေတြထဲမွာမွ System Backup ကိုု ေနာက္ဆံဳး 1970 အထိဆုုတ္ျပီး ေတာ. က်ေနာ္. local.propကိုု Custom အေနနဲ.ျပင္ျပီးေတာ. root ယူလိုုက္နိူင္ပါတယ္။
က်ေနာ္. ပတ္၀န္းက်င္မွာ ဘာလိုု. root လုုပ္ရတာလဲ ဆိုုရင္ ျမန္မာစာထဲ.ဖိုု. root လုုပ္ရတာလိုု. ေျပာေနတာကိုု အဲဒီ . လုုပ္ေနတဲ.အခ်ိန္မွာကိုု ျကားျပီးေတာ. ရယ္ မိေသးတယ္ ။

ဒုုတိယအေနနဲ. က်ေနာ္ ေဖာက္ထြက္ဖိုု.ထပ္ျကိုုးစားပါတယ္ Bootloader unlock လုုပ္လိုု.မရဘူး ။ဘာလိုု.ဆိုုေတာ. CID ေျကာင္.ဆိုုေတာ. CID ကိုု s off မလုုပ္ဘဲနဲ. ေျပာင္းဖိုု.ပါး
အဲဒါေျကာင္.လဲ root ရေအာင္ လုုပ္ခဲ.တာပါ က်ေနာ္. Blockေတြကိုု hex နဲ. ၀င္ျပင္ျပီး restore ramdisk လုုပ္ျကည္.တဲ.အခ်ိန္မွာ အေတြးမွန္ျပီးေတာ. CID ကိုု Super CID အျဖစ္ေျပာင္းလိုု. ရသြားပါတယ္။
ကဲဒါဆိုုရင္ ျပီးျပီလား ေပါ. မျပီးေသးပါဘူး CID ဘဲ ခ်ိန္းလိုု.ရေသးတာ ပါ ။ writesecflg 3 ျဖစ္ဖိုု.အတြက္ေတာ. S off လုုပ္ဖိုု.အဆင္သင္.ျဖစ္သြားပါတယ္ လြယ္လြယ္ကူကူဘဲ အဲဒီ.အဆင္.ကိုု ခ်က္ခ်င္းတက္သြားပါတယ္ ။
ေျပာခ်င္တာ က ဗ်ာ အဓိက က်ေနာ္. network unlock လုုပ္ခ်င္တာ ပါ ျပသနာကသူ.network ကိုု ေက်ာ္နိူင္ဖိုု.အတြက္ ဟိုုး အရင္လိုု. ( XTC CLIPS) ကလဲမထြက္ေတာ.ဘူး ျပီးေတာ. ဘယ္ေနရာကိုုသြားျပီး Disable
လုုပ္ရမယ္လိုု. ပြီဴင္.ကိုုျကိုုမျမင္ပါဘူး ။ တဆင္.ခ်င္းသာ လိုုအပ္တဲ. ဟာေတြကိုု အဆင္.ဆင္. လုုပ္သြားရတာပါ။
ေနာက္ဆံဳး အမိ်ဴးမ်ိူး လိုုက္ရွာျပီးေတာ. က်ေနာ္ တိုု.နိူင္ငံမွာ ရွီတဲ. ဖုုန္းထဲက radio တခုု ကိုု ၀င္ျပင္ ျပီးေတာ. နဲ. flash ရိုုက္လာတာ radio ခိ်န္းလိုုက္ပါတယ္ ။ အံျသတာ က်ေနာ္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကိုု ခိ်န္းခဲ.ဖူးပါတယ္
ဒီအလ့ုုံးမွာမွ radio အျပင္ သူ. radio ကိုု support ေပးတ. boot ကိုု ထပ္တင္ရတယ္ ဆိုုတာ က်ေနာ္ .ဘ၀မွာ ပထမဆံုုးျမင္ဖူးတာ ဘဲ ျဖစ္ပါတယ္ ။
ေနာက္ဆံဳး radio လဲမွန္သြားျပီး လိုုင္းတတ္ဖိုု.ဆိုုတာဘဲ က်န္ပါေတာ.တယ္ ခ်က္ခ်င္းကိုု Gsm က ေတာ. လိုုင္းတက္လာပါတယ္ ။ CDMA ကိုုေတာမသိပါဘူး ။။ က်ေနာ္. သီအိုုရီမွားသြားျပီလား လိုု. သံသယျဖစ္မိပါတယ္
မမွားနိူင္ဘူးက်ေနာ္ တခုုခုုလိုုေနလိုု.ဆိုုျပီး cdma network အလုုပ္လုုပ္ဖိုု.အတြက္ Custom insecure boot တင္လိုုက္တာနဲ. CDMA ေရာ GSM ကိုု ပါတန္းခနဲ သိသြားပါတယ္
အဲဒီ.ေတာ. ဗ်ာ က်ေနာ္ အခုု ၃ ရက္လံုုးလံုုး ျကိုုးစားခဲ.တာ ဟာ ေအာင္ျမင္သြားလိုု. ေက်နပ္ပါတယ္ ။ ျပီးေတာ. Butterfly ဟာလဲ တကယ္လိုု.မ်ား Dual Band သာ ( ဂ်ပန္)လိုုထုုတ္ခဲ.ရင္ က်ေနာ္.ဘက္က အေသခ်ာ အာမခံနိူင္ပါတယ္ )ရကိုု ရရမယ္ဆိုုျပီးေတာ. . အဲဒီ.ေတာ. က်ေနာ္. သီအိုုရီမွန္သြားလိုု. ေက်နပ္ပါတယ္ ။
ေနာက္ဆံုုး က်ေနာ္. ေျပာခ်င္တာကေတာ. ဗ်ာ HTC ဖုုန္းေတြခက္တယ္ခက္တယ္ နဲ. ဘယ္ေလာက္မ်ားခက္လဲလိုု. သိခ်င္လိုု. စမ္းျကည္.တာပါ မခက္ပါဘူး ဟက္ဟက္
ဘယ္လိုုလဲဗ်ာ က်ေနာ္ ေျပာတာ မွန္ပါတယ္ေနာ္ ။ က်ေနာ္. ကို လိုုက္ျပီး မနာလိုုျဖစ္ေနတဲ.ေကာင္ေတြကိုုေတာ. ဒီကေနဘဲေျပာလိုုက္ပါ.မယ္ သနားတယ္ လိုု. ဟီး ဟီး
Thx for all my team Xcode Mobile


Credit : https://www.facebook.com/xcodemobile

0 comments :

Post a Comment